შეძლებულ მოსწავლეებს მათემატიკაში უკეთესი შედეგები აქვთ, ვიდრე ღარიბებს – PISA
PISA-ს მიერ 2015-2022 წლებში საქართველოში მოქმედ სასწავლო დაწესებულებაში ჩატარებული სოციალურ-ეკონომიკური კვლევის თანახმად,შეჭირვებულმა მოსწავლეებმა შეძლებულ მოსწავლეებს მათემატიკაში 65 ქულით აჯობეს.
„ეს მოსწავლეები შეიძლება ჩაითვალონ აკადემიურად მდგრადებად, რადგან მიუხედავად სოციოეკონომიკური სტატუსისა, საქართველოს სხვა მოსწავლეებთან შედარებით უმაღლეს შედეგებს მიაღწიეს“ – ნათქვამია კვლევაში.
PISA-ს უახლესი კვლევის თანახმად, ქართველი მოსწავლეების უმეტეს ნაწილს ცხოვრების მიმართ უკმაყოფილების განცდა აქვს.
ცნობისთვის, PISA ყოველ სამ წელიწადში ერთხელ, შემთხვევით შერჩეულ თხუთმეტი წლის მოზარდების ჯგუფს სამ ძირითად ტესტს უტარებს – კითხვა, მათემატიკა და საბუნებისმეტყველო საგნები. შეფასების ყოველ წელს თითოეულ საგანზე ფოკუსირებული.